Your Best Life Now 活出美好

I am reading a book called, "Your Best Life Now " by Joel Osteen . I just started this book today and it spoke to my heart. I wanted to know more about Joel so I looked him up on the internet. He pastors a church called Lakewood Church in Texas. I watched one of his sermons online. He and his wife are amazing! I want to be like her, a great woman of God.
Joel Osteen Ministries

Chinese translation: {我正在讀一個由Joel Osteen所寫的書 叫, "活出美好" 。我今天開始了看 它對我的心講話。我想知道更多關於Joel這個人 因此我查找了他教會的網站。他在得克薩斯牧會。我看了他的網路佈道。他和他的妻子很讓人驚訝! 我想要是像她一樣, 一個了不起 的 上帝的婦女。}

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量