Are You Right or Left Brained?

I was just at Amanda's blog site.
And I found this link that she has in her blog.
I took the test. Guess what, I use my right side brain more than left side.
BTW, it also remind me about a logo design I done many years ago. It was a production company nameleft BRAIN right
You are 40% Left Brained, 60% Right Brained
The left side of your brain controls verbal ability, attention to detail, and reasoning.
Left brained people are good at communication and persuading others.
If you're left brained, you are likely good at math and logic.
Your left brain prefers dogs, reading, and quiet.

The right side of your brain is all about creativity and flexibility.
Daring and intuitive, right brained people see the world in their unique way.
If you're right brained, you likely have a talent for creative writing and art.
Your right brain prefers day dreaming, philosophy, and sports.


Chinese translation: { 我剛去逛了李思樂的部落。在她的部落裡我看到一個測試你是一個貫用左腦或右腦的人。我接受了測試。結論是, 我使用了我的右邊腦子更比左邊多的人。

您的左腦控制對詳細資料的能力、注意力, 和推理力。貫用左腦的人是擅長於溝通和說服其他人。如果您是貫用左腦的人, 您在算術和邏輯上可能是好的。貫用左腦的人 喜歡狗, 讀書, 和安靜。

您的右腦控制所有關於創造性和靈活性。大膽和直覺, 貫用右腦的人 喜歡用自己獨特的方式看世界。如果您貫用右腦的人, 您應該擁有在創造性的寫作和藝術上的天分。貫用右腦的人 也喜歡作白日夢, 哲學, 和體育運動}

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量