My mother in law preached today 今天我的婆婆講道



My mother in law preached today at church! Her message was about our peace that comes from knowing God.
BTW, my father in-law had surgery (the guy seat on the wheelchair). Please pray for God's complete healing.

Chinese Translation:{ 我的婆婆今天在教會講道! 她的信息是關於從認識耶穌而來的平安。
順便提及, 我的公公剛做手術(照片裡坐在輪椅上的那位) 。請為他禱告 求上帝 完全的醫治他。}

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量