More Food - Cookies and Spring Rolls




Today I spend all afternoon making cookies becuase I did not have enough baking trays.
After I finish making the cookies I quickly made some Spring Rolls for dinner.
Mmmmmm yummy :D

Chinese Translation:( 今天我整個下午都在做餅乾 因為我沒有足夠的烤盤 。
在我完成做餅乾之後我快速的做了一些越南春卷為晚餐。
好吃! 好吃!!}

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量