Becoming a Realtor's Wife

My husband passed his realtor's exam. British Columbia has the hardest test to pass in the world. No joke! It takes many people a few tries before they pass. In past 4 months, I see me husband studyings over 9 hours a day except on Sundays when he rests. Compared to his Biblical Studies degree, he thinks that this realty course was so much harder to pass.
David worked so hard and God blessed his hard work.
Our vision is to support missions around the word. At this moment, we do not have much money to give but God has been stirring our hearts to give more. This season is not easy but I am so greatful for it. We can only take care of what God has given us now and in the future He will give us more.

BTW, thanks for ppl who have been praying that I will become a realtor's wife :P
To David, I am so proud of you!! XOXOXOXOXO

Chinese Translation:{ 我的丈夫通過地產執照考試了!! BC亞省是世界最難考地產執照的省。不是開玩笑的喔。很多人考好多次才考過. 在過去4個月裡, 他有時一天讀書超過9 個小時,星期天除外。他認為在神學院裡比起考地產執照要容易的多了。他告訴我 真得不簡單. David 很努力的讀 而神也是真的祝福他。
我們的異象是為是為宣教事工努力。我們想要支持世界各地的宣教士。這段時間對我們而言 真得很不是容易 特別是當我們沒有辦法用金錢支持宣教事工。但也感謝神在這段時間攪動我們對支持宣教事工的渴望。在這個不容易的季節裡 我滿心感謝神對我們的帶領.
順便提及:謝謝各位為我成為地產經記人的太太而禱告
給David的話:我以你為傲♡♡ }

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量