GOD delights in his people

The LORD gives strength to his people;
the LORD blesses his people with peace. - Psalm 29:11 NIV
And me? I'm singing your prowess,
shouting at cockcrow your largesse,
For you've been a safe place for me,
a good place to hide. Psalm 59:16 MSG
Blessed are the people who know the passwords of praise,
who shout on parade in the bright presence of GOD. - Psalm 89:15 MSG
Do not snatch the word of truth from my mouth,
for I have put my hope in your laws. - Psalm 119:43 NIV
Then I'll tell the world what I find,
speak out boldly in public, unembarrassed. - Psalm 119:46 MSG
And why? Because GOD delights in his people,
festoons plain folk with salvation garlands! - Psalm 149:4 MSG

耶和華必賜力量給他的百姓.耶和華必賜平安的福給他的百姓。詩篇 29:11
我要歌頌你的力量、早晨要高唱你的慈愛.因為你作過我的高臺.在我急難的日子、作過我的避難所。 詩篇 59:16
知道向你歡呼的、那民是有福的。耶和華阿、他們在你臉上的光裏行走。詩篇89:15
求你叫真理的話、總不離開我口.因我仰望你的典章。詩篇 119:43
我也要在君王面前、論說你的法度、並不至於羞愧。 詩篇 119:46
因為耶和華喜愛他的百姓.他要用救恩當作謙卑人的妝飾。詩篇 149:4

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量