Korean BBQ night 韓國烤肉



David and I are good partners, even when it comes to cooking.
I marinated the beef ribs and he BBQ's it. While he is BBQing the ribs, I make the salad and pot stickers.
After that, he sets up the table and takes the photos of our food. NICE!

Chinese translation: {我和David在準備晚餐上都是很好的伙伴喔!! 我先醃肉, 他就負責去烤肉; 他烤肉, 我就預備沙拉和煎餃. 之後,他就把餐桌預備好, 拍照下我們的晚餐}

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量