With him on my side I'm fearless,

Light, space, zest--that's GOD!
So, with him on my side I'm fearless,
afraid of no one and nothing. Psalm 27:1The Message
I cry out to God Most High,
to God, who fulfills {his purpose} for me. Psalm 57:2 (NIV)
Singers and dancers give credit to Zion:
"All my springs are in you!" Psalm 87:7 The Message
Praise the LORD, all you nations;
extol him, all you peoples. Psalm 117:1 NIV
He made your city secure,
he blessed your children among you. Psalm 147:13 The Message

耶和華是我的亮光、是我的拯救.我還怕誰呢.耶和華是我性命的力量.我還懼誰呢。 詩篇 27:1
我要求告至高的 神、就是為我成全諸事的 神。詩篇 57:2
歌唱的、跳舞的、都要說、我的泉源都在你裏面。 詩篇87:7
萬國阿、你們都當讚美耶和華.萬民哪、你們都當頌讚他。詩篇 117:1
因為他堅固了你的門閂、賜福給你中間的兒女。詩篇147:13

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量