You have become my salvation!!

Hear my cry for mercy
as I call to you for help,
as I lift up my hands
toward your Most Holy Place. - Psalm 28:2 NIV
Do ye indeed speak righteousness, O congregation?
do ye judge uprightly, O ye sons of men? - Psalm 58:1 KJV
O LORD, the God who saves me,
day and night I cry out before you. - Psalm 88:1 NIV
I will give you thanks, for you answered me;
you have become my salvation. - Psalm 118:21 NIV
He has raised up for his people a horn,
the praise of all his saints,
of Israel, the people close to his heart.
Praise the LORD. - Psalm 148:14 NIV


我呼求你、向你至聖所舉手的時候、求你垂聽我懇求的聲音。詩 篇28:2
世人哪、你們默然不語、真合公義麼.施行審判、豈按正直麼。 詩 篇58:1
耶和華拯救我的 神阿、我晝夜在你面前呼籲。 詩 篇88:1
我要稱謝你、因為你已經應允我、又成了我的拯救。 詩 篇118:21
他將他百姓的角高舉.因此他使 一切聖民以色列人、就是與他相近的百姓、都讚美他。你們要讚美耶和華 詩 篇148:14

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量