Prayer Garden 客西馬尼 祈禱園





Today, David and I went to our pastors house called The Prayer Garden to drop off his mom.
There are many small prayer houses all around the property. The one I like a lot is the little green chapel. While we were there, David and I had communion in the chapel to remember that Jesus died for us.

Chinese Translation:{ 今天, 大為和我帶我婆婆去牧師家"客西馬尼 祈禱園"。客西馬尼 祈禱園裡有許多小禱告屋。那個我最喜歡是小小的綠色教堂。在教堂裡, 大為和我 領了聖餐記念耶穌為我們的罪而死。}

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量