Happy Chinese New Year 2006



我必使他們與我山的四圍成為福源,我也必叫時雨落下,必有福如甘霖而降。以西結書 34:26
從他豐滿的恩典裡,我們都領受了,而且恩上加恩。約翰福音 1:16
願頌讚歸與我們主耶穌基督的父神!他在基督裡曾賜給我們天上各樣屬靈的福氣 以弗所書 1:3

I will bless them and the places surrounding my hill. I will send down showers in season; there will be showers of blessing. Ezekiel 34:26
From the fullness of his grace we have all received one blessing after another. John 1:16
Praise be to the God and Father of our Lord Jesus Christ, who has blessed us in the heavenly realms with every spiritual blessing in Christ. Ephesians 1:3

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量