幫教會設計的十四週年年刊封面

BOOK COVER FRONT


BOOK COVER FRONT AND BACK


設計理念
• 我必叫你成為大國。我必賜福給你,叫你的名為大;你也要叫別人得福。創世記 12:2
• 人若喝我所賜的水就永遠不渴。我所賜的水要在他裡頭成為泉源,直湧到永生。約翰福音 4:14
• 我是真葡萄樹,我父是栽培的人。約翰福音 15:1
• 我是葡萄樹,你們是枝子。常在我裡面的,我也常在他裡面,這人就多結果子;因為離了我,你們就不能做什麼。約翰福音 15:5
• 你們要儆醒,因為不知道你們的主是哪一天來到。馬太福音24:42
• 你們看見這一切的事,也該知道人子近了,正在門口了所以,馬太福音 24:33
Design Idea:
• I will make of thee a great nation, and I will bless thee, and make they name great; and be thou a blessing; Genesis 12:2
• but whosoever drinketh of the water that I shall give him shall never thirst; but the water that I shall give him shall become in him a well of water springing up unto eternal life. John 4:14
• I am the true vine, and my Father is the husbandman. John 15:1
• I am the vine, ye are the branches: He that abideth in me, and I in him, the same beareth much fruit: for apart from me ye can do nothing. John 15:5
• Watch therefore: for ye know not on what day your Lord cometh. Matthew 24:42
• even so ye also, when ye see all these things, know ye that he is nigh, [even] at the doors. Matthew 24:33

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量