留言給我 2011

2 意見:

jcchen0121 3月 23, 2011 12:58 下午  

Hi Claire

Yes, I am very agree with your sharing of "異象與呼召的起頭 - 七座山戰略 ." My calling is the same to use Community Resources Plan (CRP) Innovation system to coordinate Christian resources together to enrich Spiritual Life and preach the Gospel in each mountains. Please feel free to contact me at jcchen0121@gmail.com, or visit acts.ccbe.com (a Preliminary CRP)to see what we may do together. Love in Christ Daniel Chen

Claire Shieh 3月 26, 2011 11:40 下午  

謝謝你的留言 其實我也很想多談一些關於七座山的教導 和啓示 只是好像我自己知道的很多 只是沒有一個完全分享方向... 對我來說 好像在等待一個對的時間...

當你走在你的呼召中 你就會經歷神完全的祝福 你所接觸的一切都會經歷神奇妙的恩典帶領 你會驚嘆 哇! 神..是祢... 你所接觸的 一切會結出很多的果子

祝福你^^ 如果你需要代禱可以連絡我 因為我很愛禱告^^

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量