Thai food!!






Tonight, our clients from last year invited us over to have dinner with their family. Addy and Vivian was our first deal when David started his real estate work (They don't know that yet) Ha ha ha.. but we have great favor in their eyes. We keep the relationship, we hang out many times already. We always have amazing Thai food in their house, that you can't find in any of Thai restaurant. I feel so bad that I didn't bring my good camera. But thank God, that our cell phones have build in camera. Their cousin used to own a very famous Thai restaurant. We are very blessed to have this FIVE stars restaurant food here. They are so spicy and so good!! When I used to live in San Francisco, I ate Thai food at least once every two weeks. And I ate so many good Thai restaurant. But there is not thing close to this.

All my Candian friend think I cook good Thai food. ( I love Thai food so much, but I couldn't find any good thai food place in abbotsford, so I started to learn how to cook Thai food myself )Even my father in law think I cook good thia food. (He used to live in Thailand, David was born in Bankok ) But this dinner put me to shame ... ha ha ha.. I think I find a good Thai food teacher.

We are invited next week's superball dinner. I don't think it will be a thai food dinner, but I am so exciting!!


今晚, 我們去年的一個客戶邀請我們與他們的家人吃晚餐。當大為開始做他的房地產工作時, Addy 和Vivian 是我們的第一個成交的交易(他們到現在還不知道就是了) 哈哈哈. 。但在他們的眼睛眼裡超喜歡我們的。我們一直有連繫, 我們好多次一起相聚。太慘了, 竟然忘記帶我的相機 。但感謝神, 我們的行動電話有附相機 在裡面 以前我們總是找不到好吃的泰國餐館 。 他們的表兄曾經一家非常著名的泰國餐館老板。我們非常蒙福的食用這個五星級的食物。好辣 好好吃!! 我過去住在舊金山, 我每二個星期至少要吃一次泰國食物。並且我吃過好多了的泰國餐館。但沒有任何一家可以和這一餐比較的。

所有我的加拿大朋友覺得我很會煮泰國食物。(我非常愛泰國食物, 但是因為我abbotsford找不到任何合我味口的泰國食物 因此我開始學會怎麼做泰國食物)連 我的公公都覺得我的泰國菜煮的很好吃。(我的公公過去住在泰國多年, 大為還是在曼谷出生的喔) 但這頓飯讓我對自己的泰國菜開始沒信心了了...哈哈哈. 。不過我認為我真得找到一個好泰國菜的老師了。

我們下個星期被邀請參加他們的的super ball 晚餐。我想是不會再吃泰國食物, 但我是很充滿期待!!

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量