First Hockey Game



Today, our couples' meeting we went to see a hockey game together at Prospera Centre. This is my first hockey game. We didn't take any photos, because the stuff there said that my camera is TOO perfessional. My camera is not allow to go in with me. This is also the Chilliwack Bruins' first season. And the guest team is Prince George Cougars.

I didn't have good experience with my first hockey game. Well, honestly I don't like the hockey game.
1. First, they don't allow my camera go in with me.
2. The stuffs there are not very nice. (they call me, baby!! and girlfriend!!) They also call me as David's girlfriend.
3. Then, I went back to our car and put my camera away. I have to worried if my camera is going to get steal.
4. When I finally found my seat, then I seat down. The hockey players start to fighting with each other. (WHAT!!)
5. Then all the audiences start to scream to support the fighters???!!!
6. During the players are fighting. The game (clock) stops .
7. And no one tried to stop the fighting.
8. The fighting start going on for few minutes
9. Game start again, around 5 minutes later, they are fighting again.
10 Again, no one stop their fighting, the audiences are enjoy watching the fight. They scarm to support the players who are fighting.
11. At the one point, two teams, 10 players are all fighting...... :O

This is all I dislike about the hockey game.
If they don't fight, I think I will like hockey game more.
After the game, outside start to snowing. The snow was beautiful.

今天, 我們的夫婦俱樂部一起去Prospera 中心看冰上曲棍球賽。這是我第一次看冰上曲棍球賽。我們沒有任何相片, 因為那裡的工作人員說, 我的相機是太專業了。所以不能帶進場 。 這是Chilliwack Bruins 的第一個季。並且客隊是是喬治・Cougars 王子。

我的第一場冰上曲棍球賽 沒有完全美好的經驗。誠實地說我不喜歡曲棍球賽。
1. 首先, 他們不允許我帶相機。
2. 工作人員很不禮貌(他們一下叫我"寶貝"!! 一下又稱呼我為"女朋友"!!) 他們並且叫我為 "大為"的女朋友。
3. 後來, 我回到我們的車子和放入了我的相機, 擔心如果我的相機 如果被偷。
4. 最終我們回到球場, 找到我的位子坐下來。比賽中的球員竟然開始打起架來。(什麼!!)
5. 然後所有觀眾開始尖叫起來並支持打架的球員???!!!
6. 他們打架的過程。比賽(時鐘) 終止。沒有人阻止打架的球員停止打架。
7. 裁判也站在他們旁邊看他們打架
8. 他們打了幾分鐘 , 直到兩個球員倒地後, 裁判才把他們分開。 後來比賽終於可以繼續, 大約過了5 分鐘,
9. 他們又開始打架了。
10 他們又打了幾分鐘的架, 然後所有觀眾開始尖叫起來並支持打架的球員, 直到他們都倒在地上後裁判才又把他們分開。
11 。在比賽中竟然有一次, 二個球隊, 10 個球員打群架:O

這是所有關於我不喜歡曲棍球比賽的原因。其實如果他們不打架, 我認為我會更喜歡曲棍球賽。
在比賽以後, 球場外開始飄起美麗的雪。

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量