Blessed my Husband

Every morning when I wake up and every night before I go to bed, I would pray for my husband. I give thanks to God for David everyday. Here is some prayers that I say everyday, I believe God would use me to bring life to my husband. And remind him everyday, that everything about him is in God's hand. And I notice that as I pray more and more. David starting to changing into a man that God wants him to be. ( I always very curious about how God can mold a VERY GOOD PERSON into a MUCH MUCH BEETER PERSON.)

Here is my prayers... (someday I would have more to pray .. someother day I may have less to say ^_^) "May God bless your day and enlarge your territory!. Has His both hands in you and protact you from all kind of evils. God creats you to be a business man who will know how His Kingdom works. You are the mighty leader. Your today will filled with Joy, love, greace and mercy. Because our God is loveing, graceful and mercyful. You are the man of faith. And everyone knows that, but I pray for more faith. You will fulfilled God's will for you today. You will see God's favor be with you today. You will be a good example to the world. You are going to see signs and wonders. That your hands will heal people, and set people free, becuase Jesus Christ died on the cross for you to have the authority. He died on the cross and you have the authority. It's already done. When God says done, one can changed it. And I also love to pray for wisdom and deeper revelation from God. Closer relationship with God. When God speak, His voice will be so clear to you. You will become a man that God wants you to be.


每天早晨當我醒和晚上睡覺前。我都會為大為禱告。我每天為大為感謝上帝。我相信神會使用我對DAvid 的生命說話。每天提醒他, 那一切關於他的一切都是在神的手裡。慢慢的我注意到當我越為他祝福越為他祈求。DAvid 也開始不斷的改變 。他一直是一個很好的老公, 我真得很好奇神是如何把一個已經很好的人塑造成一個更好的人。

這一些是我每天的禱告 (有時禱告長一點有時短一點),神祝福你的今天和擴大您的境界領域! 。祂的手與你同在保守你不遇見試探。上帝創造你成為一個強而有力的商人你必知道神的國如何運作。你是一個神國的領袖。你的今日會被喜樂、愛、恩典 和恩慈所充滿。因為我們的上帝是充滿愛、恩典 和恩慈的神。你對神總是充滿信心。雖然大家都知道, 但我還要為你祈求更多的信心。神在你身上今天的旨意要得以完全。你今天將會看見你的神是以厚恩待你的神。你是這世界的好榜樣。您會經歷神蹟和奇事。神將使用你的手醫治受傷的, 和釋放被擄的得自由, 因為 耶穌基督為我們的罪死在十架上 我們得著神賜的能力與權柄。這事已經完成。當神說已經完成, 就沒有人能改變。我也喜歡為David求從神來更深的啟示 和神更密切的關係。當上帝講話時, 祂的聲音在你的耳裡是很清楚。你要成為神要你成為的人。

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量