Fresh Fire's Bible School.

Today, Henry and Erica ( my spiritual parents) asked us to join Fresh Fire's Bible School class.

The class was very good. The young lady who preached was like a fire ball.
While we were in class, I keep asking God why He sent me there for the day. I think I love asking God Why this! Why that!! Why! Why! Why! ( I really do ask a lot :P) Then later on the day I knew why, I got to pray for a lady. I was so happy to see God set her free from her past.
After I prayed for her, the teacher who taught the class, fire ball lady, prayed for me too!! I asked to become a fire ball like her so she prayed for me:D

Click here for more photos.

今天, Herny和Erica (我的屬靈的父母) 要求我們參加他們的Fresh Fire's Bible 聖經學校的課程

今天的課程我很喜歡。講道的姐妹是像個火球樣的。當我們還在上課時, 我一直問神為什麼今天祂把我放在這裡。我覺得I 我很愛問神為什麼這! 為什麼那!! 為什麼! 為什麼! 為什麼! (我真正地很愛問很多問題:P) 後來我終於知道為什麼了, 神使用我為其中一個姐妹禱告。我很高興的看到神把她從她的過去釋放出來 賜她自由。

後來今天教課的姐妹 像個火球樣的姐妹, 幫我禱告!!我要求成為像她一樣的烈火:D

點擊這裡為更多相片。

2 意見:

匿名,  4月 14, 2006 10:12 下午  

What a fun day! God is so good!

匿名,  5月 25, 2006 5:56 下午  
網誌管理員已經移除這則留言。

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量