WHAT!! 天啊



Today, I receive a mail from my master card company with a brand new mastercard too!! That was strange. Beccause my credit card will expire in 2011 . WHY?? they sent me a new credit card??

And Inside includes a mail.. that says...At Master Card we are constantly working to protect our cardholders from credit card fraud. In connection with recent investigation, we have reason to believe that your Masterard #.......... may have been compromised. This means that your card number may have become known to an unauthorized person(s) ::O

I know, that sounds scary!! Few years ago, someone steal my credit card number and buy a cell phone in Toronto (300CAD). At that time, my credit card was never been used on any online shop. I was a housekeeper, the place I used my credit card was only in the local store. Later on, my credit card company return all the money to me. ummmm.... I think I need to be more carefull reading my credit card bill... You too!!!


今天, 我收到封從萬事達卡公司來的信裡面還有一張全新的萬事達卡!! 奇怪了。我的信用卡2011 年才到期。為什麼?? 他們又寄給我一張全新的信用卡??

信裡有一張紙寫到說 在萬事達卡公司我們不厭其煩的查驗保護我們的持卡會員免受詐騙。根據最近的相關調查, 我們有根據的相信, 您的萬事得卡號#... 。。。。。。。也許詐騙集團複製了。這意味著, 您的信用卡號也許已經在一個未授權的人所擁有了:O

我知道, 那聽起來可怕!! 幾年前, 也有人竊取我的信用卡號碼 然後在多倫多買了一個$300加幣的行動電話。那時, 我的信用卡從沒有在網上使用過。當時我唯一使用我信用卡的地方只是我家附近的商店。後來, 我的信用卡公司退還我被冒用的金錢 ummmm.... 我認為我還是需要是更加仔細的審查我的信用卡帳單... 你也是喔!!! 哀!! 這個年頭的壞人真得很厲害。

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量