神蹟呀!!

昨天宣璦上教會, 自己去上小小班. 竟然沒哭. 我和老公還各跑去偷看了她一次, 下課後3個老師都跑來恭喜我. 老師們還興奮的喊著, 熟悉的宣璦終於回來了...

宣璦10個月大之前, 是個花蝴蝶. 誰抱都可以. 10個月大後, 只要媽媽抱. 她還可以在小小班, 連哭一個鐘頭.每個老師都說她的哭聲好大聲. 所以昨天大家都好開心. 大家都好有成就感.

我從以前很期待她去小小班不會在哭了, 到最後根本不敢期待, 想不到這一天竟然真的來了.

2 意見:

匿名,  1月 31, 2010 9:26 下午  

That is so cool! Aidan was crying for almost 7 months before sunday school as well, but then one day it just happen. He stop, on the day that I drop him off. Apparently he has issues with Daddy disappearing, mommy, not so much~

Vivian

Claire Shieh 1月 31, 2010 10:44 下午  

Lol, Our sunday school teachers think Evanglia doesn't like the lighting in the room. She is happier with lights off. I am so happy Evangelia didn't cry in church tonite. Praise Praise Praise God.

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量