洪水氾濫之時、耶和華仍坐著為王

我的公婆原本計畫今天要回加拿大的
昨晚他們打電話來 因為我老公的小表弟
肺部可能要再開刀 (他已經開了兩次刀)
小表弟哭了 他不想要我的公婆離開

小表弟是基督徒 但他的父母親都不是基督徒
我相信神在做一些奇事在這個家

愛我們的神 必將世人看來不幸的是變為祝福
祂已將世人不了解的平安賜給我們

最近看到台灣的大水 再到
加拿大通過了同性戀的結婚法案 及家人還不認識神 特別是年邁的外婆
神的話說:
洪水氾濫之時、耶和華坐著為王.耶和華坐著為王、直到永遠。
耶和華必賜力量給他的百姓.耶和華必賜平安的福給他的百姓。

化咒詛為祝福的羔羊耶穌
洪水氾濫之時、祂仍坐著為王

約拿書 2 : 2-9
我遭遇患難求告耶和華、你就應允我.從陰間的深處呼求、你就俯聽我的聲音。
你將我投下深淵、就是海的深處.大水環繞我.你的波浪洪濤、都漫過我身。
我說、我從你眼前雖被驅逐、我仍要仰望你的聖殿。
諸水環繞我、幾乎淹沒我.深淵圍住我、海草纏繞我的頭.我下到山根.地的門將我永遠關住。耶和華我的 神阿、你卻將我的性命從坑中救出來。我心在我裡面發昏的時候、我就想念耶和華。我的禱告進入你的聖殿、達到你的面前。
那信奉虛無之神的人、離棄憐愛他們的主.
但我必用感謝的聲音獻祭與你.我所許的願、我必償還。救恩出於耶和華。

Jonah2:2-10
Then Jonah made prayer to the Lord his God from the inside of the fish, and said,
In my trouble I was crying to the Lord, and he gave me an answer; out of the deepest underworld I sent up a cry, and you gave ear to my voice.
For you have put me down into the deep, into the heart of the sea; and the river was round about me; all your waves and your rolling waters went over me.
And I said, I have been sent away from before your eyes; how may I ever again see your holy Temple?
The waters were circling round me, even to the neck; the deep was about me; the sea-grass was twisted round my head.
I went down to the bases of the mountains; as for the earth, her walls were about me for ever: but you have taken up my life from the underworld, O Lord my God.
When my soul in me was overcome, I kept the memory of the Lord: and my prayer came in to you, into your holy Temple.
The worshippers of false gods have given up their only hope.
But I will make an offering to you with the voice of praise; I will give effect to my oaths. Salvation is the Lord's.

0 意見:

張貼留言

歡迎你留言給我,

讓我也可以聽聽你的聲音


部落主人: Claire Shieh

追蹤者

總網頁瀏覽量